divendres, 20 de febrer del 2009

ATC's REBAIXES = ATC'Ss REBAJAS

Últimament no puc dedicar gaire temps al blog, però avui tinc una estoneta i us posaré les ATc's que he rebut i que he enviat a l'intercanvi temàtic sobre les "Rebaixes" del Grup de Yahoo "Ángeles del Arte"

Últimamente no tengo mucho tiempo para dedicarme al blog, pero hoy tengo un ratito y os pondré las ATC's que he recibido y las que he enviado en el intercambio temático sobre las "Rebajas" del Grupo de Yahoo "Ángeles del Arte"
Aquesta és de la Gemma: Esta es la de Gemma:

Aquesta és la que em va enviar la Maria Clara: Esta es la que me envió Maria Clara:

La Marina em va fer aquesta: Marina me hizo esta:

I aquesta es la de la Noemí: Y, esta es la de Noemí:

Oi que totes són impressionats! ¡Verdad que todas son impresionantes!

I aquestes són les que jo els vaig enviar a elles: Y estas son las que yo les envié: