dilluns, 13 d’octubre de 2008

ATC's

La Laura, la meva profe de Patchwork http://elsapatchwork.blogspot.com/, m'ha animat a seguir al món dels blogs, i com a idea m'ha comentat que podia afegir les ATC's que estic rebent de l'intercanvi que, sota el tema "Bajo el mar", va organitzar el mes de setembre la Núria Madurell.
Jo m'hi vaig apuntar amb quatre targetes, per tant n'hauré de rebre també quatre.
De moment n'he rebut una, la de la Lupe http://patchlupe.blogspot.com/, em va fer molta il·lusió perquè era la primera ATC que rebia, i no només era la primera d'aquest intercanvi sinó també la primera en general, perquè no hi havia participat mai.
Com ja li vaig comentar a la Lupe per correu, gràcies per la seva targeta i per l'oportunitat de prendre part en aquest intercanvi. També gràcies a la Núria per haver-lo organitzat.



Estic esperant amb molta il·lusió i molta expectació les tres targetes que em falten per rebre!

Laura, mi profe de Patchwork http://elsapatchwork.blogspot.com/, me ha animado a seguir en el mundo de los blogs, y como idea me ha comentado que podía añadir las ATC's que reciba del intercambio que, con el tema "Bajo el mar", organizó Núria Madurell el mes de septiembre.
Yo me apunté con cuatro tarjetas, por tanto también recibiré cuatro.
De momento he recibido una de Lupe
http://patchlupe.blogspot.com/, me hizo mucha ilusión porqué era la primera ATC que recibía, ya que no solo es la primera de este intercambio, sino que también es la primera que recibo en general, porqué no había participado nunca en uno.
Como ya le dije a Lupe por correo, gracias por su tarjeta y por la oportunidad de tomar parte en este intercambio. También gracias a Núria por haberlo organizado.



¡Estoy esperando con mucha ilusión y mucha expectación las tres tarjetas que me faltan recibir!

Aquesta es la targeta que m’ha enviat la Lupe
Esta es la tarjeta que me ha enviado Lupe

2 comentaris:

Núria Madurell ha dit...

Hooooola Josepa!!
Moltes felicitats per haver-te llançat al món dels blogs!!!!
I ara, endavant, que segur que t'anirà quedant xulíssim!!!
Molt maca la ATC!!!!
Petons...

Lupe ha dit...

Hola Josepa!que ilusión ver que mis ATC's van llegando a sus dueñas,gracias por tus palabras y por ponerme en tu blog.
Mira tu por donde yo he recibido una ATC de tu profe preciosa,estoy esperando que todas reciban las mias para ponerlas en el blog.
Felicidades por el tuyo,volveré a visitarte.
BESITOS