dimecres, 22 de juny del 2011

BOLÍVIA



Aquest estiu una  part dels membres de la nostra família (quatre) aprofitarà les seves vacances per cooperar a Bolívia amb l'ONG Soldebo.

A partir del 28 d’aquest mes, cadascun de nosaltres quatre, junts amb els altres voluntaris de l’ONG, anirà marxant en dies diferents, per arribar a Bolívia per fer tasques diferents a ciutats diferents: Santa Cruz, La Paz, El Alto,...

No sabem com ens anirà, el que si sabem és que rebrem més del que donarem.

Dissabte passat varem fer la festa d’enviament.

El meu grup, la Neus, la Verònica i jo, que marxem el 25 de juliol a El Alto, varem preparar una Whaipala amb bosses d’olor amb herbes del nostre país (romaní), com a símbol d’unió entre els dos països, que donarem a l’escola que ens acollirà durant tots els dies que estem a Bolívia.


Este verano una  parte de los miembros de nuestra familia (cuatro) aprovechará sus vacaciones para cooperar en Bolivia con la ONG Soldebo. 

A partir del 28 de este mes, cada uno de nosotros cuatro, junto con los otros voluntarios de la ONG, irá marchando en días diferentes, para cuando lleguemos a Bolivia hacer tareas diferentes en ciudades diferentes: Santa Cruz, La Paz, El Alto,...

No sabemos como nos irá, lo que si sabemos es que recibiremos más de lo que daremos.

El sábado pasado hicimos la fiesta del envío.
Mi grupo, Neus, Verónica y yo, que marchamos el 25 de julio a El Alto, preparamos una Whaipala con bolsas de olor con hierbas de nuestro país (romero), como símbolo de unión entre los dos países, y que daremos a la escuela que nos acogerá durante todos los días que estemos en Bolivia.

2 comentaris:

Concha Berdala ha dit...

Que gesto tan bonito,hacer tus vacaciones ayudando alos demas
ya nos contaras a la vuelta, mucha suerte y disfruta de la experiencia
un besico

Josepa ha dit...

Gracias Concha!
De momento es una aventura, con ganas de ayudar.
Gracias por tus deseos
Un abrazo
Josepa