dissabte, 28 de març del 2009

ATC's i POSTALS INTERCANVI = ATC's Y POSTALES INTERCAMBIO


Aquesta setmana he rebut una ATC d'intercanvi de la Lilian, d'Oxford. Aquest cop l'ATC és de tela.
Esta semana he recibido una ATC de intercambio de Lilian, de Oxford. Esta vez la ATC es de tela.

Jo li enviaré aquesta de la sèrie "Memòries d'Orient":
Yo le enviaré esta de la serie "Memòries d'Orient":


També m'ha enviat, per si m'animo a fer intercanvis de postals, una postal feta per ella.
También me ha enviado, por si me animo a hacer intercambios de postales (post cards), una postal hecha por ella.
Ja n'hi estic preparant una per poder-li enviar. Quan l'hagi acabat, us l'ensenyo.
Ya le estoy preparando una postal para poder enviársela. Cuando la haya hecho, os la enseño.

Les postals (post cards) d'intercanvi com les ATC’s han de tenir unes mides determinades. En el cas de les postals han de ser 6"x 4" o bé, 15 x 4 cm., no poden ser ni més grans, ni més petites.
Las postales (post cards) de intercambio como las ATC’s han de tener unas medidas determinadas. En el caso de las postales han de hacer 6"x 4" o bien, 15 x 4 cm., no más grandes ni más pequeñas.

Si voleu fer intercanvis d'ATC's o de postals (post cards), digueu-m'ho que us posaré en contacte amb ella.
Si queréis intercambios de ATC's o de postales (post cards), decídmelo que os pondré en contacto con ella

1 comentari:

Unknown ha dit...

Vols intercambiar un bloc de 15 x 15 amb mi. El meu correu est:
rosa_server@hotmail.es
me dixes la adreça i yo t'enviare la meua