dijous, 4 de desembre del 2008

ATC's TARDOR = ATC's OTOÑO

Ahir vaig rebre la última ATC de l'intercanvi que va promoure la Núria Madurell sobre el tema de la tardor, i com que les quatre que formàvem el grup ja tenim les nostres targetes, us les publico perquè tothom pugui veure com en són de boniques.

Ayer recibí la última ATC del intercambio que organizó Núria Madurell sobre el tema del otoño, y como las cuatro que formábamos parte del grupo ya tenemos nuestras tarjetas, las publico para que todas/os podais ver lo hermosas que son.
Aquesta és la que m’ha enviat l’Anna Martínez
Esta es la que me ha enviado Anna Martínez

Aquesta és la que em va enviar la Feli van Ratingen
Esta es la que me envió Feli van Ratingen



I aquesta és la de la M. Clara LLoveras
Y esta es ala de M. Clara LLoveras


Oi que totes són molt boniques i originals?
¿Verdad que todas son muy bonitas y originales?

Les que jo els hi vaig enviar a canvi són aquestes:
La que yo les envié a cambio son estas:






1 comentari:

Nile e Richard ha dit...

Olá amiga,bom dia.Vim te fazer uma visitinha.Adorei os seus trabalhos,estão todos muito bonitos.Bom fim de semana para voce.bjtos.Nile.