dilluns, 24 de novembre del 2008

CREATIVA BARCELONA



Ahir vaig tornar a anar al Saló Creativa, aquest cop amb la Miryam. Ens havíem apuntat a dos cursos al matí i vàrem arribar a primeríssima hora perquè les cues de l'entrada no ens endarrerissin. Els dos cursos eren per aprendre a fer servir uns regles determinats.
En el primer varem fer un camí de taula ondulat, que no varem tenir temps d'acabar del tot, però si que ens varem emportar fet el top.
El segon eren per aprendre a utilitzar uns regles per tallar els Jelly Roll. Varem fer un guarniment per una ampolla o per un vas.
Per la tarda, ja després de dinar, ens varem dedicar a passejar, comprar i perdre'ns pels diferents stands de patchwork, d'scrap, de bijuteria, de pasta modelable, ...
Com que ens ho varem passar molt bé, si podem, l'any que ve hi tornarem.
Ayer volví al Saló Creativa, esta vez con Miryam. Nos habíamos inscrito a dos cursos por la mañana y llegamos primerísima hora para que las colas no nos retrasasen. Los dos cursos eran para aprender a usar unas reglas determinadas.
En el primero hicimos un camino de mesa ondulado, que no tuvimos tiempo de acabar, pero nos llevamos hecho el top.
El segundo era para aprender a utilizar unas reglas para cortar los Jelly Rolls. Hicimos un adorno para una botella o para un vaso.
Por la tarde, ya después de comer, nos dedicamos a pasear, comprar y perdernos por los diferentes stands de patchwork, de scrap, de bisuteria, de pasta modelable,...
Como nos lo pasamos muy bien, si podemos, el año que viene volveremos.

1 comentari:

Ana Miranda ha dit...

Que casualidad yo tambien estuve en esos cursos, estaba situada en la primera maquina de la entrada. Un saludo