dimecres, 22 d’octubre del 2008

ATC'S, LA TERCERA!

Hola a totes, encara que hagin passat uns dies des que la vaig rebre, avui us escric perquè el dilluns vaig trobar la meva tercera ATC en el correu, aquest cop era la de la Núria Madurell. Moltes gràcies Núria! M'ha agradat molt i m'ha fet molta il·lusió rebre-la, així ja tinc una ATC teva! Espero que en puguem intercanviar més i que aquesta no sigui la última!
Hola a todas, aunque hayan pasado unos días desde que la recibí, os escribo hoy porqué el lunes encontré mi tercera ATC en el correo, esta vez era de Núria Madurell. ¡Muchas gracias Nuria! Me ha gustado mucho y me ha hecho mucha ilusión recibirla ¡Así ya tengo una ATC tuya! ¡Espero que podamos intercambiar más y que esta no sea la última!

Oi què és bonica! ¡Verdad que es bonita!

Ara només em falta la quarta ATC, que serà la última d’aquest intercanvi temàtic. Estic esperant-la amb candeletes!
Ahora solo me falta la cuarta ATC, que será la última de este intercambio. ¡Estoy esperándola con mucho anhelo!